baner

Wnioski, skargi i reklamacje klientów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

Skargi i reklamacje należy adresować:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach
ul. Dąbrowskiego 2
59-100 Polkowice
Dział Obsługi Klienta
tel: 076 846 26 22
faks: 076 846 29 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
            Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Klienci przyjmowani są:

Dział Obsługi Klienta: 

        Poniedziałek     7:00 – 15:00
             Wtorek         7:00 – 15:00
             Środa           7:00 – 15:00
             Czwartek      7:00 – 15.00
             Piątek           7:00 – 15.00

Termin załatwiania spraw:

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia sprawy do Spółki. W razie nie wywiązania się z tego obowiązku przez Spółkę, stosuje się przepisy art. 36-38 k.p.a.